Monday, May 11, 2009

Mana mau...


Hye, 1st of all welcome to all readers, bloggers, friends, sape2 jela..hm ni my 2nd blog. yg 1st one hilang ntah kemana..jd tukun dh kot..hahaha be reminded dlm blog ni sure akn ada bahasa rojak (dh ade dh pn..) so x pyh la sound2 pasal bahasa..aku bkn xreti psal bhasa..kalau korg tgk gamba kt atas mst nk gelak kn..buruk giler..hahaha slamber aku..ni gmbar kt perhentian island last year..mmg sgt best..im a water fanatic..sgt2 giler swimming apatah lg snorkelling and berimpian utk ber-scuba diving..hehe

heh skrg im in changlun, stuck in our rumah sewa with izuan..bdk2 lain sume dh blah..ade yg dh balik..ade yg dh off to melaka..bes jgk kalau dpt ikot..huh nk bwat cmana, im financially unstable..nk mkn pn cari duit syiling..punye la sengkek.huhu

final sem dh hbis. nk balik pn x bleh, kreta roadtax mati. hahaha dok cni je la..patut main tenis Masum..last2 drop plak..aku kasi member main la..dh lebih org, pastu dan2 tgn aku injured..huahuahua xpela, aku x terkilan pn sbb aku bkn terer pn..ehhe aku support diorg to the fullest la..bia la ade org ckp xde harapan ke apa..lantak la..at least korg x la loser mcm diorg yg xde ape2 achievement pn..kalau x menang pn at least korg dh main kt masum..apa nk malu??

so i dont have anythg else to say. jam pn dh pkl brp dh ni. mcm lmbt je..lambat la konon, aku dh la batman..haha lastly aku pn xtau nk tmbh ape dh..hahaha bye..

No comments:

Post a Comment